Per què viatjar

Es viatja per trencar amb la rutina, per prendre distància de la quotidianitat, per conèixer i experimentar de primera mà noves cultures, per veure "aquest" temple o monument que tant t'ha fet sospirar al admirar en fotos. També es viatja per conèixer gent, per conèixer-se a una mateixa, per conèixer els propis límits i fins i tot per desdibujarlos i traçar-"una miqueta més enllà". Es viatja per l'adrenalina, per amor al viatge, per plaer al desconegut i per  al desconegut. Es viatja simplement perquè sí ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario